fredag 22 mars 2013

Paul McCartney


Är inne på bloggen varje dag. Läste häromdagen att det finns en konsert i Polen och en i Wien i juni månad. Och Karlstad? Pratade på Sverigemötet med min kollega i Karlstad, en urtrevlig värmlänning. Han hade inte gett upp hoppet om få se sir Paul i Karlstad 50 år efter att han var där senast med Beatles.

Sitter på Regionfullmäktige. Skall som sagt in till residenset om en stund. Lite surr här i situationen i Växjö. Kanske en och annan som tycker det är stimulerande det gått lite grus i maskineriet i Växjö. Och jag tubbas att berätta vad som hände på vårt gruppmöte. Jag kommenterar aldrig interna möten Varken bekräftar eller dementerar om det som kommer ut på dessa möten är riktigt eller inte. Alla som deltar i slutna möten där jag är med skall känna tryggheten att jag aldrig inte recenserar vad som sägs eller vem som säger vad.

I morgon ser jag fram emot Earth Hour. Skall bli spännande. I kväll fredag. Första och enda lediga kvällen denna vecka!

Bo Frank
Växjö 20130322