fredag 18 oktober 2013

Bra stämmostämning

Bra stämostämning

F ö anser jag att Radiotjänst skall läggas ner! Så var det sagt!

Stämman är en uppvisning i enighet och vi har en bra stämning. Bytte hotell på lunchen och köpte ett par svindyra Beatlesprylar i en hipp affär på Drottninggatan! Efter lunchen dök alliansens partikedare upp på scenen och spexade lite. Har svårt att se Löfvén, Sjöstedt och Fridolin göra samma sak. Har som väl är mycket att läsa på stämman! Och jag så innerligt tacksam att jag inte finns i partriets arbetsgrupper och ändrar bör till skall och skall till bör. Mitt val 1991 att inte fortsätta i riksdagen har jag aldrig ångrat! Gillar att styra och ställa på hemmaplan, tillsammans med mina goda alliansvänner! Och med den fantastiska laguppställning vi har inom moderaterna. Vi behöver inte säga nya moderaterna. Hur länge kan vi kalla oss för nya? Nya problem kräver nya lösningar varje dag!

Bo Frank
Norrköping 20121018