onsdag 22 januari 2014

Champagne en tisdagskväll

Först ett bedrövligt fullmäktige. Förstår att inte René vill riskera att en person kommer till risdagen som kan fälla en regering!
Gick tidigare från fullmäktige för att ta emot en utländsk universitetsdelegation på Statt. Hade hustrun med mig som alltid när det passar.Levererade ett 20-minuters flammande välkomsttal på kvällskvisten vid 20.30!
Vi hann precis till Sushibaren när de stängt. Gick på ICA och köpte två sushiplattor och gick hem. Levande ljus som  alltid, alla kvällar. Fast ikväll Champagne. Det har vi dock inte alla kvällar. Min tilltro till delar av den svenska offentliga sektorn är nära noll. Men det tänker jag inte kommentera mer än så här i dagsläget. Jag är för upprörd! På det personliga planet en bra dag. När vi la oss innan midnatt hader jag varit igång sedan fem på morgonen.

Bo Frank
Växjö 20140122