fredag 28 februari 2014

Fredag em

Minst lika tomt i kommunhuset som på en gymnasieskola en fredag eftermiddag! I "min" korridor bara en medarbetare och Ego. Har besökt en daglig verksamhet för människor i behov av sociala kontakter. Känner det som ett förtroende att många öppnade sig totalt för mig med sina olika åkommor! Bra att det finns olika mötesplatser för olika människor! Skall nu bara röja lite på kontoret. Irriterande att jag inte fått provsvar ännu på min hals som topsades i måndags! Kan inte vara en rutin som genomgått Lean! Klickan är fem och det är fortfarande ljust ute. Jag fick ett mejl från Paul McCartney där han berättade om sin senaste utmärkelse. Och en länk till hur han och Ringo övade inför grammygalan! Nu hem till en öde lägenhet utan vare sig hustru eller kök. Inte ett dugg synd om mig. Kommer att ha sällskap av McCall, Parma, Mozarella och Masi. Och några ekologiska bananer! Trevlig helg! Bo Frank Växjö 20140228