måndag 2 juni 2014

Hänger någon med mig?

På jobbet 07.00. För mig själv. Kommunalrådsberedning. Centralisering av upplåning. Pengar att tjäna. Hade ensam ärendeberedning till nästa arbetsutskott. Per S är och gör nytta utomlands. Småmöten. Sista mötet om budgettexter innan alliansens presskonferens på onsdag! Nu satt den  Nu är det gjort. Ta mig fan. Som Harlad Hilding Markurell skulle ha uttrycket det efter att ha satt Jesu krubba/härardshövdingen i Wadköping i likvidation!

Sliter iväg Anna Tenje/övertalar henne attt gå med på Rotarylunch. Behöver närvaropoäng! Men många struntar i det! Bra föredrag om matteundervisning som specialpedagogik. Den bästa tänkbara presidenten i måndagsklubben. Ann-Charlotte Larsson. Fd  Alstom, nu superprefekt på Linné och Beatlesexpert! Den kombinationen är oslagbar!!!!
Byggmöte på kommunen. VD-klubb på Balco. Jäkla tuff ny VD! Bra samtal!

Iväg till moderatmöte. Hemma redan 20.00! Länge sedan jag hade en så behaglig och kort dag! Ätit nypotatis o gravlax med lilla frun. Vars mor är intagen på sjukhus i Mexico City. Det har varit mycket nu!

Men jag är som alltid taggad till tusen!

Bo Frank
Växjö 20140602