måndag 18 augusti 2014

Min blogg och en järnlady!

Det är inte Ulf Lundell jag tänker på. Som säger att Annie Lööf påminner om general Pinochet! Utan  på en av våra medarbetare i kommunen som gjorde bra ifrån sig i Ironman i Kalmar i lördags. Uppvaktar henne kl 15.00.

Ett pass i valstugan. Ett äpple till lunch. Uppmuntrand från folk. Ut en stund till flyplatsen och så valarbete i em och i kväll.

Läsandet på min blogg ökar kraftigt. Sedan jag återöppnade den efter en dag. Och det var ju liksom det som var meningen.

Fick frågan idag om någon ( läs från partiledningen ) velat stänga min blogg. Svaret är nej. Men någon har säkert till uppgift att läsa den. Så jag inte avviker för långt ifrån den rätta läran när det gäller flyktingpolitiken. Den är ju uppenbarligen minerad mark i Sverige. Men jag kommenterar bara sådant som har med Växjö att göra. Det blir enklast så.

Bo Frank
Växjö 20140818