onsdag 11 februari 2015

Betyg, sd gjort bort sig igen och Come Fly with us! Och Öster!

Sd fegade ur om betygen. Följer alltid minsta motsåndets lag. Bra att alliansen då gjorde upp med s och mp. Och lämnade kommunisterna utanför. Och sd!

De vill ju ha bort läxor, betyg och allt som leder till kunskap. V alltså!

Sd. Varje dag nya skandaler. När skall svenska folket fatta att detta parti är sprungna ur samma unkna rötter som v!  Problemet är bara det att de vettiga partierna är livrädda för att vida nödvändiga åtgärder för att strama upp Sveriges extrema kombination av generös flyktingpolitik/höga socialbidrag! Av rädsla för att uppfattas som att gå sd till mötes.

På konsert i Växjös fantastiska konserthus. Come fly with us! Hyllning till Frankie Boy. Nils Landgren, Göran Söllscher, Mirian Aida m fl. De tog det fullsatta konserthuset upp till himlen! Den enda låt jag saknade var George Harrisons Something. Som Frank Sinatra kallade den bästa Lennon/McCartney låten!!Försöker varje dag i mitt liv gå på nåt kulturellt!

Musik i Syd är otroliga. Och gav mig en av mina tio bästa uppleveler i livet när jag fick träffa Sir Georg Martin för fyra år sedan!

Är salig över kvällens upplevelse. Kanske teater i morgon kväll. Och skall också titta till Lakers denna månad! SM-guld!!

Och kommunen tvingades ingripa för att Öster och DFF skulle hitta ett avtal!

Östers vägran att lägga på konstgräs får smartare personer än jag utvärdera!

Frankie Boy



Bo Frank
Växjö 20150211